دریاچه سوان، صومعه سواناوانک، دیلیجان، صومعه گوشاوانک، صومعه هاغارتسین

  • 8-9 Hours
  • حداکثر ظرفیت:30
  • بدون پیش‌پرداخت، تور خصوصی تأیید نمی‌شود. اگر سفارش از ایروان آغاز شود، پیش‌پرداخت ۱۵٪ از قیمت سفارش است و در صورت لغو سفارش یا عدم حضور، پیش‌پرداخت به مشتری بازگردانده نمی‌شود. اگر سفارش از مکانی خارج از ایروان آغاز شود، پیش‌پرداخت ۱۰۰٪ از قیمت سفارش است و در صورت لغو سفارش تا ۲۴ ساعت قبل از شروع، ۸۵٪ از قیمت سفارش به مشتری بازگردانده می‌شود، اما در صورت لغو دیرتر یا عدم حضور، هیچ مبلغی بازگردانده نمی‌شود. در موارد خاص، شرکت می‌تواند پیش‌پرداخت دیگری درخواست کند و شرایط لغو سفارش را توافق کند. مبلغ نهایی باید قبل از شروع خدمات پرداخت شود، مگر توافق دیگری با شرکت انجام شده باشد. در صورت به تعویق انداختن سفارش تایید شده، هیچ هزینه اضافی دریافت نمی‌شود اگر شرکت حداقل ۲۴ ساعت قبل از اجرای سفارش اطلاع داده شود، اما اگر اطلاع دیرتر داده شود، ۱۰٪ از قیمت سفارش به عنوان جریمه دریافت می‌شود. در صورت کاهش جزئی (تا ۱۰٪) در سفارش تایید شده، بازپرداختی انجام نمی‌شود، اما در صورت کاهش اساسی (بیش از ۱۰٪)، ۸۵٪ از ارزش قسمت کاهش یافته به مشتری بازگردانده می‌شود. گاهی اوقات، مبلغ بازپرداخت ممکن است شامل خدمات ارائه شده توسط اشخاص ثالث (مانند غذا، بلیط ورودی، رویدادها و نمایش‌ها) نباشد، اگر زمان یا امکان کافی برای کاهش آن‌ها نبوده است. در شرایط نامساعد جوی یا نیروی قهری (force majeure)، شرکت حق تغییر، کاهش یا لغو سفارش تایید شده را دارد. در صورت لغو سفارش توسط شرکت، مبلغ پرداختی به مشتری بازگردانده می‌شود. اگر شرکت به دلیل شرایط فوق‌الذکر مکان‌های بازدید یا خدمات ارائه شده را با مکان‌ها یا خدمات معادل جایگزین کرده باشد، شرکت هیچ تعهدی در قبال مشتری ندارد و مبلغی بازپرداخت نمی‌شود. در صورت جایگزینی غیرمعادل یا کاهش، شرکت تفاوت ارزش سفارش تایید شده و سفارش واقعی انجام شده را به مشتری بازمی‌گرداند
  • Adult

  • Child

From 8500 AMD Per Adult
From 4250 AMD Per Child

Description

طول زمان

8-9 Hours

Group Size

25

Language

انگلیسی، روسی، فارسی

Highlights Icon

ویژگی ها

  • از یکی از بزرگترین دریاچه‌های آب شیرین مرتفع اوراسیا بازدید کنید. از جنگل‌های «سوئیس ارمنستان» لذت ببرید

    لازم است 600 متر پیاده‌روی کنید تا به صومعه هاغارتسین برسید لازم است برای رسیدن به صومعه سواناوانک 200 پله بالا بروید

Included

  • رانندگان مجرب
  • آب معدنی بطری بسته‌بندی شده
  • بیمه وسیله نقلیه و مسافران
  • خودروهای مجهز به تهویه مطبوع
  • آغاز و پایان از هر نقطه ای در ایروان
  • ایستگاه‌های اضافی در مسیر

Excluded

  • انحرافات محسوس از مسیر
  • راهنمای صوتی
  • نوشیدنی های الکلی در صورت انتخاب گزینه همراه با ناهار
  • WiFi در وسیله نقلیه

Travel Itinerary

1 - دریاچه سوان

Itinerary Image

دریاچه سوان، که به عنوان گوهر و شگفتی فلات ارمنستان شناخته می‌شود، بزرگترین دریاچه قفقاز و یکی از بزرگترین دریاچه‌های آب شیرین مرتفع جهان است. این دریاچه در ارتفاع حدود ۱۹۰۰ متری از سطح دریا واقع شده و منشاء آتشفشانی دارد. آن با زنجیره‌های کوهستانی احاطه شده که ارتفاع آنها به ۳۰۰۰ متر و بیشتر می‌رسد. طبیعت زیبا و آب شفاف و بلورین آن، شرایط ایده‌آلی برای استراحت فراهم می‌کند.

2 - سواناوانک

Itinerary Image

منظره‌ای شگفت‌انگیز در قسمت شمال غربی دریاچه سوان پدیدار می‌شود، جایی که شبه جزیره با سطح آینه‌ای دریاچه بالا می‌آید و مجتمع صومعه‌ای قرون وسطایی خود را به نمایش می‌گذارد. صومعه سواناوانک در سال ۸۷۴ میلادی به دستور مریم شاهزاده، دختر آشوت باگراتونی، ساخته شد. کلیساهای سنت آرآکِلوُتس و سنت آستواتساتسین که در مقابل آبی آسمان و زمردی دریاچه نقش می‌بندند، تأثیری وصف‌ناپذیر بر تماشاگران می‌گذارند

3 - دیلیجان

Itinerary Image

دیلیجان با طبیعت بی‌نظیر و آب و هوای معتدل خود مردم را به سوی خود جذب می‌کند. این شهر در کنار رود آغستف قرار دارد و به عنوان یک شهر تفریحی شناخته می‌شود. آفتاب گرم، هوای تازه جنگلی و آب معدنی تأثیر درمانی زیادی دارند. دیلیجان پر از سازه‌های تاریخی و فرهنگی متعدد است.

- توقف برای ناهار

Itinerary Image

با توجه به سلیقه، ناهار در یک رستوران سنتی محلی و به هزینه خود شما خواهد بود. سه گزینه ارائه می‌شود:

گزینه 1 (برای گیاهخواران): ۳۵۰۰ درام ارمنستان (AMD) برای هر نفر
گزینه 2: ۳۹۰۰ درام ارمنستان (AMD) برای هر نفر
گزینه 3: ۴۵۰۰ درام ارمنستان (AMD) برای هر نفر

4 - صومعه گوشاوانک

Itinerary Image

صومعه گوشاوانک توسط مخیتار گوش، دانشمند برجسته معنوی، نویسنده داستان‌ها و حقوقدان قرون وسطی تأسیس شد. این مجموعه صومعه‌ای شامل چندین سازه مذهبی و غیرمذهبی است. جواهر این مجموعه، خاچکار بی‌نظیری است که توسط استاد بزرگ، پائولوس، در سال ۱۲۹۱ میلادی در ورودی کلیسای سنت لوساووریچ قرار داده شده است. گوشاوانک یکی از معروف‌ترین مراکز فرهنگی و نویسندگی معنوی در ارمنستان قرون وسطی بوده است. در منابع تاریخی، از آن به عنوان مدرسه و دانشگاهی یاد می‌شود که در آن دست‌نوشته‌های بسیاری ایجاد و نگهداری شده‌اند

5 - صومعه هاغارتسین

Itinerary Image

صومعه هاغارتسین واقع در جنگل های انبوه منطقه تاووش نمونه ای وصف ناپذیر از آمیختگی طبیعت و معماری است. این صومعه که در قرن 10-11 تأسیس شد، در قرن 12-13 با ساختارهای جدید تکمیل شد. اکنون شامل کلیسای سنت گریگور، سنت. استواتساتسین، خ. کلیساهای استپانوس و سایر ساختمان های مجاور. سفره خانه صومعه به دلیل طراحی معماری ماهرانه خود متمایز است. زمانی همه اینها با درخت گردو گرد هم آورده شده بودند که در حیاط می روید که تقریباً به سن صومعه می رسید. متأسفانه امروزه تنها بخش کوچکی از تنه درخت باقی مانده است، اما همچنان مورد توجه بازدیدکنندگان است. سنت حسنه ای در رابطه با این درخت وجود دارد که بر اساس آن، اگر فردی در حالی که رویایی در ذهن دارد، بتواند به موازات تنه درخت رد شود، در آینده نزدیک این رویا محقق خواهد شد

شرایط رزرو

قیمت‌های تورهای خصوصی بر اساس این فرض نمایش داده می‌شوند که تور از ایروان شروع شده و در ایروان به پایان می‌رسد. در صورتی که تور از مکان دیگری شروع شود یا در مکان دیگری به پایان برسد، امکان بازنگری و تغییر قیمت وجود دارد.

در طول تورهای خصوصی، توقف‌ها یا بازدیدهای اضافی فقط در صورت امکان واقعی می‌تواند انجام شود. در صورت انحرافات قابل توجه یا طولانی‌تر شدن تور از زمان پیش‌بینی شده، شرکت بازنگری انجام می‌دهد که ممکن است نیاز به پرداخت اضافی را ایجاد کند.

مدت زمان متوسط هر مسیر تورهای خصوصی در سایت و (یا) تأیید سفارش ذکر شده است، اما گاهی اوقات تور ممکن است تا ۱۰٪ بیشتر یا کمتر از زمان ذکر شده طول بکشد.

شهروندان برخی کشورها برای شرکت در تورهای جمهوری گرجستان باید ویزای جمهوری گرجستان و در برخی موارد نیز ویزای جمهوری ارمنستان را برای بازگشت تهیه کنند. شرکت حمایت از اخذ ویزا ارائه نمی‌دهد. ویزاها بر اساس توافقات بین‌المللی بین جمهوری گرجستان و (یا) جمهوری ارمنستان و کشور شهروندی شما صادر می‌شوند.

در صورت بیش از ۷ نفر، برای انجام تور به جمهوری گرجستان، فهرست مسافران با اطلاعات پاسپورت لازم است.

در طول تورهای خصوصی، پوشیدن کفش‌های راحت توصیه می‌شود، بهتر است کفش‌های بسته باشند.

صرف نظر از مسیر، توصیه می‌شود لباس گرم همراه داشته باشید؛ آب و هوا در مکان‌های دیدنی ممکن است با آب و هوای ایروان متفاوت باشد.

هنگام بازدید از کلیساها، به زنان و مردان توصیه می‌شود لباس باز نپوشند. برای زنان، داشتن روسری مطلوب است.

در طول تورهای خصوصی، بسته به مسیر و مکان، در برخی موارد ممکن است وسیله نقلیه نتواند تا مقصد نهایی برسد و نیاز به پیاده‌روی و (یا) بالا رفتن از پله‌ها باشد. اگر شرکت‌کننده‌ای در پیاده‌روی یا بالا رفتن از پله‌ها مشکل دارد، توصیه می‌شود قبلاً در مورد وجود چنین مکان‌هایی در مکان‌های بازدید شده اطلاعات کسب کند.

در چارچوب تورهای خصوصی، حیوانات خانگی فقط با قفس‌های مخصوص و با اطلاع قبلی مجاز به همراهی هستند.

شرکت مسئولیتی در قبال اشیای باقی‌مانده، گم‌شده، آسیب‌دیده یا نابود شده شما در طول تورهای خصوصی در وسیله نقلیه یا مکان‌های بازدید شده ندارد.

در طول تورهای خصوصی، مسافران بیمه حوادث جاده‌ای دارند که خسارت‌های وارده به سلامتی مسافر را تا
۱٬۵۰۰٬۰۰۰ درام ارمنی با مدارک هزینه‌های موجه پوشش می‌دهد

Average Guest Reviews

From 4250 AMD

Book This Tour

اطلاعات افراد

تعداد برزگسالان
-
+
کودکان
-
+
Loader
Thank You

Booked Successfully

Booking Summary

دریاچه سوان، صومعه سواناوانک، دیلیجان، صومعه گوشاوانک، صومعه هاغارتسین

0 تعداد برزگسالان
0 کودکان
تعداد برزگسالان
-
+
کودکان
-
+

Contact Information

سوالی در ذهن دارید ؟

برای کسب اطلاعات بیشتر، سوال را به نماینده تور ارسال کنید

From 4250 AMD

Book This Tour

اطلاعات افراد

تعداد برزگسالان
-
+
کودکان
-
+
Loader
Thank You

Booked Successfully

Booking Summary

دریاچه سوان، صومعه سواناوانک، دیلیجان، صومعه گوشاوانک، صومعه هاغارتسین

0 تعداد برزگسالان
0 کودکان
تعداد برزگسالان
-
+
کودکان
-
+

You might also like

Travel is my life. Since 1999, I have been traveling around the world nonstop. If you also love travel, you are in the right place!