صومعه خور ویراپ، نوراوانک، جرموک، شراب سازی قدیمی آرنی

  • 11-12 Hours
  • بدون پیش پرداخت، تور انفرادی نمی‌تواند تایید شود. اگر تور از ایروان شروع شود، پیش پرداخت 15٪ از قیمت تور است و در صورت لغو تور یا عدم حضور، پیش پرداخت به مشتری بازگردانده نمی‌شود. اگر تور از مکانی خارج از ایروان شروع شود، پیش پرداخت 100٪ از قیمت تور است و در صورت لغو تور حداقل 24 ساعت قبل از شروع، 85٪ از مبلغ تور به مشتری بازگردانده می‌شود و در صورت لغو دیرتر یا عدم حضور، هیچ مبلغی بازگردانده نمی‌شود. در موارد خاص، شرکت می‌تواند مبلغ پیش پرداخت و شرایط لغو تور را تغییر داده و با مشتری توافق کند. مشتری باید مابقی مبلغ را قبل از شروع تور پرداخت کند مگر اینکه توافق دیگری بین شرکت و مشتری وجود داشته باشد. در صورت تأخیر در تور تأیید شده، هیچ هزینه اضافی از مشتری دریافت نمی‌شود اگر شرکت حداقل 24 ساعت قبل از اجرای تور از آن مطلع شود. اگر دیرتر اطلاع داده شود، 10٪ از قیمت تور به عنوان جریمه دریافت می‌شود. در صورت کاهش غیرقابل توجه (تا 10٪) در تور تأیید شده، هیچ بازپرداختی به مشتری انجام نمی‌شود و در صورت کاهش قابل توجه (بیش از 10٪)، 85٪ از مبلغ کاهش یافته به مشتری بازگردانده می‌شود. مبلغ بازپرداختی ممکن است شامل هزینه‌های خدمات ارائه شده توسط اشخاص ثالث (مانند غذا، بلیط ورودی، رویدادها و نمایشگاه‌ها و غیره) نباشد اگر زمان یا امکان کافی برای کاهش آنها وجود نداشته باشد یا به دلیل شرایط و قوانین ارائه خدمات اشخاص ثالث. در صورت بروز شرایط نامساعد جوی یا نیروهای غیرقابل اجتناب (force majeure)، شرکت حق تغییر، کاهش یا لغو تور تأیید شده را به منظور حفظ ایمنی دارد. در صورت لغو تور توسط شرکت، مبلغ پرداخت شده به مشتری بازگردانده می‌شود. اگر شرکت به دلیل شرایط فوق مکان‌ها یا خدمات تور را با مکان‌ها یا خدمات معادل جایگزین کند، هیچ تعهدی به مشتری ندارد و هیچ مبلغی را باز نمی‌گرداند. در صورت جایگزینی یا کاهش غیر معادل، شرکت تفاوت بین قیمت تور تأیید شده و تور انجام شده را به مشتری بازمی‌گرداند.
  • Child

From 4680 AMD Per Child

این تور با بازدید از صومعه خور ویراپ آغاز می‌شود که نزدیک‌ترین نقطه به کوه آرارات در ارمنستان است. در اینجا می‌توانید از منظره‌های فوق‌العاده زیبا به سمت کوه لذت ببرید. سپس به نُرَوانک خواهید رفت که با ساختار منحصر به فرد خود، از جمله کلیسای دو طبقه‌اش، برجسته است. توقف بعدی در شهر تفریحی ژرموک است که با طبیعت چشم‌نواز خود و آبشار معروفش احاطه شده است. این شهر به خاطر چشمه‌های معدنی‌اش معروف است که می‌توانید آب‌های چشمه‌های با دماهای مختلف را امتحان کنید. در پایان تور، از کارخانه شراب‌سازی «قدیم آرنی» در روستای آرنی دیدن خواهید کرد که یکی از قدیمی‌ترین سکونتگاه‌های ارمنستان است و امروزه به تولید شراب‌هایش شناخته شده است. در اینجا یک کارخانه شراب‌سازی به قدمت 6000 سال کشف شده است.

طول زمان

11-12 Hours

Group Size

25

Language

انگلیسی، روسی، ارمنی

Highlights Icon

ویژگی ها

این تور با بازدید از صومعه خور ویراپ آغاز می‌شود که نزدیک‌ترین نقطه به کوه بیبلیایی آرارات در ارمنستان است. اینجا جایی است که می‌توانید از مناظر فوق‌العاده زیبا به سمت کوه لذت ببرید. سپس به نوراوانک می‌روید که به خاطر ساختار منحصر به فردش معروف است و کلیسای سنت استوانک در آن دو طبقه است. ایستگاه بعدی شهر آبگرم جِرمُک است که با طبیعتی دل‌انگیز احاطه شده و آبشار معروفی دارد. شهر به تالار آب‌های معدنی‌اش مشهور است که در آنجا می‌توانید آب چشمه‌های مختلف با دماهای متفاوت را بچشید. در پایان تور، به کارخانه شراب‌سازی "هین آرنی" در روستای آرنی که یکی از قدیمی‌ترین سکونتگاه‌های ارمنستان است و امروزه به تولید شراب‌هایش معروف است، خواهید رفت. در اینجا یک کارخانه شراب‌سازی با قدمت 6000 سال کشف شده است.

Included

  • رانندگان مجرب
  • بطری آب معدنی بسته بندی شده
  • بیمه مسافران و وسیله نقلیه
  • خودروهای مجهز به تهویه مطبوع
  • آغاز از هر نقطه ای در ایروان ( پایان )
  • ایستگاه های اضافی در مسیر

Excluded

  • مسیرهای پیش بینی نشده
  • راهنمای صوتی
  • نوشیدنی های الکلی در صورت انتخاب گزینه به همراه ناهار
  • WiFi در وسیله نقله

صومعه خور ویراپ، نوراوانک، جرموک، شراب سازی قدیمی آرنی

1 - صومعه خور ویراپ

Itinerary Image

صومعه خور ویراپ در استان آرارات قرار دارد. این مکان یکی از معروف‌ترین مکان‌های مقدس در ارمنستان است زیرا مستقیماً با تاریخ گسترش مسیحیت در ارتباط است. در ارمنستان، مسیحیت به عنوان دین رسمی در سال 301 میلادی با تلاش‌های گریگور روشنگر اعلام شد. قبل از تبدیل شدن شاه تیرداد سوم به مسیحیت، روشنگر در زندانی در منطقه‌ای که اکنون مجموعه صومعه خور ویراپ است، زندانی بود. از مجموعه صومعه‌ای که در قرن 17 ساخته شده است، مناظری وصف‌ناپذیر به سمت کوه بیبلیایی آرارات باز می‌شود.

2 - نوراوانک

Itinerary Image

دره‌ای که با صدها غار سنگی پوشیده شده است، به منظره‌ای منتهی می‌شود که ترکیبی از معماری و طبیعت را به نمایش می‌گذارد. نوراوانک، با طرح‌های معماری عالی و تزئینات باشکوه، نمونه‌ای برجسته از معماری ارمنی قرن سیزدهم است. این مجموعه شامل کلیساهای سنت کاراپت، سنت لوساوریچ و کلیسای دو طبقه‌ای سنت آستواتساتسین است که به خاطر کمال شکلش معروف است.

3 - شراب سازی قدیمی آرنی

Itinerary Image

منطقه وایوتس‌دزور و به‌ویژه روستای آرنی، هزاران سال به‌عنوان مهد شراب‌سازی ارمنی شناخته شده‌اند. در کارخانه شراب‌سازی "هین آرنی"، انواع تاریخی و محلی انگورهای ارمنی با مهارت به نمایش گذاشته شده‌اند. در اینجا، سنت‌های تاریخی شراب‌سازی به شیوه‌ای منحصر به فرد با تجهیزات مدرن ترکیب شده‌اند. کارخانه شراب‌سازی "هین آرنی" توانایی فرآوری بیش از 250 تن انگور را دارد.

4 - جرموک

Itinerary Image

در بخش شمال‌شرقی وایوتس‌دزور، شهر معروف و تفریحی جرموک واقع شده است. خواص درمانی آب‌های معدنی اینجا از دوران قرون وسطی شناخته شده‌اند. برای بازدیدکنندگان، سالن نوشیدن مخصوصی ساخته شده است که آب‌های معدنی با دمای متغیر از طریق شیرهای مختلف تامین می‌شود. دمای آب از 30 تا 50 درجه سانتی‌گراد متغیر است. ویژگی‌های آب و هوایی جرموک، طبیعت زیبا و هوای کاملاً تمیز، فرصت‌های عالی برای سازماندهی یک استراحت راحت فراهم می‌کنند.

شرایط رزرو

قیمت تورهای خصوصی بر اساس شروع و پایان تور از ایروان محاسبه می‌شود. در صورت شروع یا پایان تور در مکان‌های دیگر، ممکن است بازنگری و تغییر قیمت لازم باشد.

در طول تورهای خصوصی، بازدید از مکان‌های اضافی تنها در صورت امکان واقعی ممکن است. در صورت انحرافات قابل توجه و همچنین طولانی شدن مدت تور بیش از زمان پیش‌بینی شده، شرکت بازنگری انجام داده و ممکن است پرداخت اضافی لازم باشد.

مدت زمان متوسط هر تور خصوصی برای هر مسیر در وب‌سایت و یا در تأیید سفارش مشخص شده است، اما گاهی اوقات ممکن است تور به طور واقعی تا 10٪ بیشتر یا کمتر از زمان مشخص شده طول بکشد.

شهروندان برخی کشورها برای شرکت در تورهای جمهوری گرجستان باید ویزای جمهوری گرجستان را دریافت کنند و در برخی موارد نیز ویزای جمهوری ارمنستان را برای بازگشت دریافت کنند. شرکت هیچ‌گونه پشتیبانی برای دریافت ویزا ارائه نمی‌دهد. صدور ویزا توسط مقامات مربوطه انجام می‌شود.

From 4680 AMD

اطلاعات افراد

کودکان
-
+
Loader
Thank You

Booked Successfully

Booking Summary

صومعه خور ویراپ، نوراوانک، جرموک، شراب سازی قدیمی آرنی

0 کودکان
کودکان
-
+

صومعه خور ویراپ، نوراوانک، جرموک، شراب سازی قدیمی آرنی

سوالی در ذهن دارید ؟

برای کسب اطلاعات بیشتر سوال خود را به نماینده تور ارسال کنید

From 4680 AMD

اطلاعات افراد

کودکان
-
+
Loader
Thank You

Booked Successfully

Booking Summary

صومعه خور ویراپ، نوراوانک، جرموک، شراب سازی قدیمی آرنی

0 کودکان
کودکان
-
+

You might also like

Travel is my life. Since 1999, I have been traveling around the world nonstop. If you also love travel, you are in the right place!