• 1 Day
  • حداکثر ظرفیت:30
  • در صورت لغو تور گروهی حداقل 24 ساعت قبل از شروع، مبلغ پرداخت شده به مشتری بازگردانده می‌شود، اما در صورت لغو دیرتر یا عدم حضور، هیچ مبلغی بازگردانده نمی‌شود و فقط امکان تعویض وجود دارد. در صورت تعویض، 20٪ از مبلغ تور برگشتی به عنوان جریمه کسر می‌شود و مابقی مبلغ فقط در لحظه تعویض می‌تواند برای خرید تورها یا خدمات دیگر استفاده شود. در صورت لغو این موارد، قوانین لغو آن خدمات اعمال می‌شود و علاوه بر این، تعویض نامعتبر محسوب شده و مبلغ استفاده شده به عنوان جریمه کسر می‌شود. در شرایط آب و هوایی نامساعد یا وقوع نیروهای ماوراء (نیروهای قهریه)، با توجه به ملاحظات ایمنی، شرکت حق دارد تور را تغییر داده، کاهش داده یا لغو کند. در صورت لغو تور توسط شرکت، مبلغ تور خریداری شده به مشتری بازگردانده می‌شود. اگر به دلیل شرایط فوق، شرکت مکان‌های بازدید یا خدمات ارائه شده در چارچوب تور را با مکان‌ها یا خدمات معادل جایگزین کرده باشد، هیچ تعهدی در قبال مشتری ندارد و هیچ مبلغی بازگردانده نمی‌شود. در صورت جایگزینی یا کاهش نامعادل، شرکت تفاوت بین قیمت تور خریداری شده و تور واقعی انجام شده را به مشتری بازمی‌گرداند.
  • Adult

  • Child

From 11900 AMD Per Adult
From 5950 AMD Per Child

Description

 

 

 

 

در این گردش، شما به شهر گیومری، دومین شهر بزرگ ارمنستان و یکی از مراکز فرهنگی اصلی جمهوری، سفر خواهید کرد. در سال‌های اخیر، تنها کلیسای کاتولیک در ارمنستان در اینجا ساخته شده است. با بازدید از موزه زندگی شهری، شما با زندگی روزمره، فرهنگ و تاریخ گیومری آشنا خواهید شد. توقفی در قلعه سیاه خواهید داشت، یکی از بناهای معروف گیومری که در سال 1834 ساخته شده و در فهرست بناهای ثابت تاریخی و فرهنگی گیومری قرار دارد. هنگام گردش در خیابان‌های شهر، بسیاری از ساختمان‌های قدیمی را خواهید دید و روح معماری قرن نوزدهم را احساس خواهید کرد. آخرین توقف در مجموعه صومعه هاریچاوانک است که در دامنه غربی کوه آراگاتس واقع شده و بر روی .یک صخره قرار دارد

طول زمان

1 Day

Group Size

25

Language

انگلیسی، روسی، ارمنی

Highlights Icon

ویژگی ها

کاوش در "شهر صنایع دستی و هنر" کشف سنت‌های محلی گشت و گذار در خیابان‌های قدیمی گیومری، جایی که فیلم‌های معروف ارمنی فیلمبرداری شده‌اند

*همراه داشتن پول نقد ضروری است، زیرا در هنگام صرف غذا در رستوران همیشه نمی‌توان با کارت پرداخت کرد.

Included

  • راهنمای تور با تجربه: انگلیسی + روسی متوالی
  • بطری آب معدنی بسته بندی شده به همراه شیرینیجات
  • WiFi در وسیله نقلیه
  • خودروهای مجهز به تهویه مطبوع
  • بلیط های ورودی
  • بیمه مسافرین و وسیله نقلیه

Excluded

  • قیمت ناهار 3500-AMD 4500
  • بازگشت به هتل در ایروان

گیومری (موزه زندگی شهری، قلعه سیاه، گشت و گذار و تور در خیابان‌های شهر قدیمی)، صومعه هاریچاوانک

1 - گیومری

Itinerary Image

در شمال غربی ارمنستان، در مرکز دشت شیراک و در فاصله ۱۲۶ کیلومتری از ایروان، شهری بسیار رنگارنگ به نام گیومری قرار دارد. در اینجا، سنت‌های ملی بسیار عمیق هستند و روح این مکان به طور منحصر به فردی در تقریباً همه چیز نمایان است. هنگام قدم زدن در خیابان‌های قدیمی گیومری، هنوز به نظر می‌رسد که صدای چکش‌های آهنگران به گوش می‌رسد و از گوشه خیابان، هر لحظه ممکن است کالسکه‌ای ظاهر شود و راننده‌ی آن با صدای بلند شما را دعوت به گردش در خیابان‌های شهر کند. درباره معماری عالی شهر، خانه‌های قدیمی مسکونی صحبت می‌کنند که اکثر آن‌ها به لطف خدا، از زلزله وحشتناک جان سالم به در برده‌اند. این خانه‌ها با راه‌حل‌های معماری منحصر به فرد، ترکیب رنگ‌های مختلف توف، و کنده‌کاری‌های هنری چوبی بالکن‌هایشان چشمگیر هستند. گیومری از ابتدا در مرکز رویدادهای فرهنگی بوده است؛ همین شهر بود که اولین بار اپرای مردمی "آنوش" اثر آرمن تیگرانین در آن اجرا شد

2 - موزه معماری ملی ژیتوغتسیان

Itinerary Image

در موزه زندگی شهری و معماری ملی گیومری، زندگی روزمره، فرهنگ و تاریخ گیومری به نمایش گذاشته شده است. این خانه باشکوه توسط تاجر ثروتمند پطروس زیتوغتسیان در سال ۱۸۷۲ از توف قرمز معروف شیراک ساخته شد و در سال ۱۹۸۴، این ساختمان به موزه تبدیل شد که اغلب به عنوان موزه خانه زیتوغتسیان گیومری شناخته می‌شود. این موزه در فهرست بناهای تاریخی و فرهنگی ثابت گیومری قرار دارد.

3 - دژ سیاه

Itinerary Image

قلعه سیاه، یکی از بناهای معروف شهر گیومری، در سال ۱۸۳۴ ساخته شده است. این قلعه مجموعه‌ای کامل از سازه‌های نظامی و معماری است. در بخش مرکزی آن قلعه الکساندراپول با سه دروازه قرار دارد. در مرکز قلعه، نقشه کلیسای سنت الکساندرا و قلعه‌های جنوبی و شمالی که بخشی از مجموعه دفاعی عمومی الکساندراپول هستند، دیده می‌شود. برای قلعه سیاه، راه‌های زیرزمینی ساخته شده بود و از قلعه، راه‌هایی به سمت یادبود «مادر ارمنستان» و قلعه قرمز وجود داشت. قلعه سیاه در فهرست بناهای تاریخی و فرهنگی ثابت گیومری قرار دارد.

- ایستگاه ناهار

Itinerary Image

در صورت تمایل، ناهار را در یک رستوران سنتی محلی با هزینه شخصی صرف کنید.
:گزینه ها
گزینه 1 (گیاهخواری): 3500 درام برای هر نفر
گزینه 2: نفری 3900 درام
گزینه 3: نفری 4500 درام

4 - هاریچاوانک

Itinerary Image

در دامنه‌های غربی کوه آراغاتس، بر روی یک ستیغ صخره‌ای، صومعه هاریچ واقع شده است. طبق فرضیه محققان، این صومعه در قرن ۷ میلادی تأسیس شده است. در قرن ۱۳ میلادی، کلیسای اصلی و ایوان صومعه ساخته می‌شوند. در قرن ۱۹ میلادی، صومعه به اقامتگاه تابستانی کاتولیکوس‌ها تبدیل می‌شود. توجه ویژه‌ای به یک نمازخانه کوچک که در نزدیکی صومعه واقع شده است، جلب می‌شود؛ این نمازخانه بر روی یک قطعه سنگ ساخته شده که در هنگام زلزله از توده سنگی جدا شده و در حالت متمایل، تقریباً بدون آسیب به دوران ما رسیده است.

شرایط رزرو

قیمت ذکر شده در تأییدیه تور گروهی، هزینه شرکت در تور برای هر نفر است. تور گروهی تنها در تاریخی که در تأییدیه ذکر شده معتبر است.

مدت زمان متوسط هر مسیر تور گروهی در سایت و تأییدیه ذکر شده است، اما گاهی تور ممکن است تا ۱۰٪ بیشتر یا کمتر از زمان ذکر شده طول بکشد.

برای تورهای گروهی، تخفیف‌های سنی ممکن است اعمال شود که برای استفاده از آن‌ها ارائه مدرک تأیید سن الزامی است.

در وسایل نقلیه تورهای گروهی رزرو صندلی‌های دلخواه از قبل انجام نمی‌شود.

برای ثبت‌نام و نشستن مناسب شرکت‌کنندگان، از آن‌ها انتظار می‌رود که حداقل ۳۰ دقیقه قبل از حرکت تور در دفتر اصلی شرکت (ارمنستان، ایروان، ۰۰۱۰، خیابان نالباندیان، ساختمان ۹۶) حضور داشته باشند.

شهروندان برخی کشورها برای شرکت در تور گروهی به جمهوری گرجستان باید ویزای جمهوری گرجستان و در برخی موارد ویزای جمهوری ارمنستان را برای بازگشت دریافت کنند. شرکت در ارائه کمک برای دریافت ویزا مسئولیتی ندارد. صدور ویزا براساس توافقات بین‌المللی بین جمهوری گرجستان و (یا) جمهوری ارمنستان و کشور تابعیت شما انجام می‌شود.

در طول تورهای گروهی، پوشیدن کفش‌های راحت و ترجیحاً بسته توصیه می‌شود.

صرف نظر از مسیر، توصیه می‌شود لباس گرم همراه داشته باشید؛ زیرا آب و هوا در اماکن دیدنی ممکن است با آب و هوای ایروان متفاوت باشد.

هنگام بازدید از کلیساها، به زنان و مردان توصیه می‌شود لباس‌های باز نپوشند. برای زنان داشتن روسری ترجیح داده می‌شود.

در چارچوب تورهای گروهی، آوردن حیوانات خانگی مجاز نیست.

شرکت هیچ مسئولیتی در قبال وسایل شما که در طول تور گروهی در وسایل نقلیه یا اماکن بازدید شده جا مانده، گم شده، آسیب دیده یا نابود شده ندارند.

برای برخی از تورهای گروهی، بسته به مسیر و موقعیت مکانی تور، ممکن است وسیله نقلیه نتواند تا مقصد نهایی برسد و نیاز به پیاده‌روی و (یا) بالا رفتن از پله‌ها باشد. اگر شرکت‌کننده‌ای در پیاده‌روی یا بالا رفتن از پله‌ها مشکل دارد، توصیه می‌شود پیشاپیش از وجود چنین مکان‌هایی در مقصد مورد بازدید اطمینان حاصل کند.

توقف‌های اضافی در مسیر تورهای گروهی، به جز توقف‌های ذکر شده در مسیر، تنها با توافق همه شرکت‌کنندگان گروه امکان‌پذیر است.

در طول تورهای گروهی، مسافران بیمه حوادث جاده‌ای دارند که خسارت وارد شده به سلامتی مسافر را تا سقف ۱,۵۰۰ درام ارمنستان

Average Guest Reviews

From 5950 AMD

Book This Tour

اطلاعات افراد

تعداد برزگسالان
-
+
کودکان
-
+
Loader
Thank You

Booked Successfully

Booking Summary

گیومری – هاریچاوانک

0 تعداد برزگسالان
0 کودکان
تعداد برزگسالان
-
+
کودکان
-
+

Կոնտակտային տվյալներ

سوالی در ذهن دارید ؟

برای کسب اطلاعات بیشتر سوال خود رو به نماینده تور ارسال کنید

From 5950 AMD

Book This Tour

اطلاعات افراد

تعداد برزگسالان
-
+
کودکان
-
+
Loader
Thank You

Booked Successfully

Booking Summary

گیومری – هاریچاوانک

0 تعداد برزگسالان
0 کودکان
تعداد برزگسالان
-
+
کودکان
-
+

You might also like

Travel is my life. Since 1999, I have been traveling around the world nonstop. If you also love travel, you are in the right place!