صومعه خور ویراپ، نوراوانک، کارخانه شراب‌سازی هین آرنی، غار باستانی پرندگان، (آرنی1 )

  • 9-10 Hours
  • حداکثر ظرفیت:30
  • بدون پیش‌پرداخت، تور خصوصی تایید نمی‌شود. اگر تور از ایروان شروع شود، پیش‌پرداخت ۱۵٪ از قیمت تور است. در صورت کنسل کردن تور یا عدم حضور، پیش‌پرداخت به مشتری بازگردانده نمی‌شود. -برای تورهایی که خارج از ایروان شروع می‌شوند، پیش‌پرداخت ۱۰۰٪ از قیمت تور است. اگر کنسلی ۲۴ ساعت قبل از شروع تور انجام شود، ۸۵٪ از قیمت تور بازگردانده می‌شود، اما در صورت کنسل کردن بعد از این زمان یا عدم حضور، هیچ مبلغی بازگردانده نمی‌شود. شرایط خاص -شرکت می‌تواند پیش‌پرداختی با مقدار متفاوت و شرایط کنسلی دیگری را با درخواست مشتری در صورت امکان توافق کند. پرداخت نهایی -مشتری باید پرداخت نهایی را تا قبل از شروع خدمات انجام دهد، مگر اینکه توافق دیگری صورت گرفته باشد تعویق سفارش -در صورت تعویق سفارش، اگر شرکت حداقل ۲۴ ساعت قبل مطلع شود، جریمه‌ای دریافت نمی‌شود. در صورت اطلاع بعد از این زمان، جریمه‌ای به میزان ۱۰٪ از قیمت سفارش دریافت می‌شود خلاصه سفارش زیر 10٪. محاسبه انجام نمی‌شود و مبلغ بازگشت داده نمی‌شود. بالای 10٪. 85٪ از ارزش بخش کاهش یافته برگشت داده می‌شود، بدون در نظر گرفتن ارزش خدمات سومین اشخاص
  • Adult

  • Child

From 8750 AMD Per Adult
From 4375 AMD Per Child

Description

جاذبه‌های دیدنی و شگفت‌انگیز ارمنستان در اینجا منتظر شما هستند تا شما را شگفت‌زده کنند: از صومعه خور ویراپ بازدید کنید و از منظره‌های زیبا و شگفت‌انگیز کوه آرارات لذت ببرید. سپس نواراونک را مشاهده کنید که به خاطر طراحی منحصر به فردش مشهور است، چرا که کلیسای سنت مریم یک صومعه دو طبقه است. بعداً در کارخانه شراب «آرنی قدیم» در روستای آرنی، یکی از قدیمی‌ترین سکونتگاه‌های ارمنستان، شراب‌های خوشمزه را بچشید. در پایان تور، از «غار پرندگان» یا همان «آرنی-1» دیدن کنید.

طول زمان

9-10 Hours

Group Size

24

Language

انگلیسی، روسی، ارمنی

Highlights Icon

ویژگی ها

  • .از معماری زیارتگاه قرن هفدهم لذت ببرید .از منظره جذاب کوه آرارات کتاب مقدس لذت ببرید .صومعه دو طبقه منحصر به فرد را ببینید .طعم بی‌نظیر شراب ارمنی را کشف کنید .از مکانی بازدید کنید که قدیمی‌ترین کفش چرمی در آن پیدا شده است

Included

  • راهنمای گردشگری با تجربه مسلط به زبان‌های انگلیسی و روسی.
  • بطری آب معدنی بسته بندی شده و شیرینیجات
  • WiFi در وسیله نقلیه
  • تست شراب
  • خودروهای مجهز به تهویه مطبوع
  • بلیط های ورودی
  • بیمه وسیله نقلیه و مسافران

Excluded

  • هزینه ناهار (3 500 AMD – 4 500 AMD)
  • انتقال به هتل هنگام بازگشت به ایروان

Travel Itinerary

1 - صومعه خور ویراپ

Itinerary Image

خور ویراپ در استان آرارات واقع شده است. این مکان معروف‌ترین زیارتگاه در ارمنستان است زیرا مستقیماً با تاریخ گسترش مسیحیت مرتبط است. در ارمنستان، مسیحیت در سال 301 میلادی به عنوان دین رسمی اعلام شد، به لطف تلاش‌های گریگور لوساووریچ (گریگور روشنگر). قبل از اینکه تردات سوم (پادشاه ترداد سوم) به مسیحیت بگرود، روشنگر در سیاهچالی در محدوده صومعه کنونی خور ویراپ زندانی بود. از مجموعه صومعه‌ای که در قرن هفدهم ساخته شده، منظره‌ای وصف‌ناپذیر از کوه آرارات کتاب مقدس دیده می‌شود

2 - غار باستانی پرندگان، (آرنی1 )

Itinerary Image

غار پرندگان در ۱۲ کیلومتری یغگنادزور، در ساحل چپ رودخانه آرنی واقع شده است. این غار از ۳ تالار تشکیل شده و مساحتی حدود ۵۰۰ متر مربع دارد که بیشتر آن هنوز مورد مطالعه قرار نگرفته است. از مطالعات انجام شده در غار، چاقوهای فلزی، بذرهای میوه، بقایای غلات، طناب، ظروف، لباس، انگور و آلو خشک به دست آمده‌اند که به ۴۲۰۰-۳۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح نسبت داده شده‌اند. در اینجا قدیمی‌ترین کفش چرمی جهان، بیش از ۵۵۰۰ سال قدمت، و دامن زنانه‌ای که به ۳۹۰۰ سال قبل از میلاد مسیح نسبت داده شده است، کشف شده‌اند. همچنین اولین کارخانه شراب‌سازی جهان در این مکان کشف شده است. این کارخانه شراب‌سازی در حال حاضر قدیمی‌ترین کارخانه جهان محسوب می‌شود و به هزاره چهارم قبل از میلاد مسیح بازمی‌گردد. در داخل غار، مردم سکونت نداشته‌اند؛ مصرف شراب برای آنها ماهیت آیینی داشته است

3 - کارخانه شراب‌سازی هین آرنی

Itinerary Image

منطقه وایوتس‌جور و به‌ویژه روستای آرنی، هزاران سال مهد شراب‌سازی ارمنی بوده است. در کارخانه شراب‌سازی «هین آرنی» انواع تاریخی و محلی انگور ارمنی به‌طور استادانه‌ای به نمایش گذاشته می‌شوند. در اینجا، سنت‌های تاریخی شراب‌سازی به‌طور منحصر به‌فردی با تجهیزات مدرن ترکیب شده‌اند. کارخانه شراب‌سازی «هین آرنی» توانایی فرآوری بیش از ۲۵۰ تن انگور را دارد.

13:00 - ایسگاه ناهار

4 - نوراوانک

Itinerary Image

دره‌ای پوشیده از صدها غار به منظره‌ای منتهی می‌شود که هماهنگی معماری و طبیعت را به نمایش می‌گذارد. نوراوانک که با راه‌حل‌های معماری فوق‌العاده و تزئینات باشکوه مزین شده، یکی از نمونه‌های درخشان معماری ارمنی قرن سیزدهم است. این مجموعه شامل کلیساهای سنت کاراپت، سنت لوساووریچ و کلیسای دو طبقه سنت آستواتساتسین که با کمال شکل خود برجسته است، می‌باشد

شرایط رزرو

قیمت‌های تورهای خصوصی بر اساس این فرض نمایش داده می‌شوند که تور از ایروان شروع شده و در ایروان به پایان می‌رسد. در صورتی که تور از مکان دیگری شروع شود یا در مکان دیگری به پایان برسد، امکان بازنگری و تغییر قیمت وجود دارد.

در طول تورهای خصوصی، توقف‌ها یا بازدیدهای اضافی فقط در صورت امکان واقعی می‌تواند انجام شود. در صورت انحرافات قابل توجه یا طولانی‌تر شدن تور از زمان پیش‌بینی شده، شرکت بازنگری انجام می‌دهد که ممکن است نیاز به پرداخت اضافی را ایجاد کند.

مدت زمان متوسط هر مسیر تورهای خصوصی در سایت و (یا) تأیید سفارش ذکر شده است، اما گاهی اوقات تور ممکن است تا ۱۰٪ بیشتر یا کمتر از زمان ذکر شده طول بکشد.

شهروندان برخی کشورها برای شرکت در تورهای جمهوری گرجستان باید ویزای جمهوری گرجستان و در برخی موارد نیز ویزای جمهوری ارمنستان را برای بازگشت تهیه کنند. شرکت حمایت از اخذ ویزا ارائه نمی‌دهد. ویزاها بر اساس توافقات بین‌المللی بین جمهوری گرجستان و (یا) جمهوری ارمنستان و کشور شهروندی شما صادر می‌شوند.

در صورت بیش از ۷ نفر، برای انجام تور به جمهوری گرجستان، فهرست مسافران با اطلاعات پاسپورت لازم است.

در طول تورهای خصوصی، پوشیدن کفش‌های راحت توصیه می‌شود، بهتر است کفش‌های بسته باشند.

صرف نظر از مسیر، توصیه می‌شود لباس گرم همراه داشته باشید؛ آب و هوا در مکان‌های دیدنی ممکن است با آب و هوای ایروان متفاوت باشد.

هنگام بازدید از کلیساها، به زنان و مردان توصیه می‌شود لباس باز نپوشند. برای زنان، داشتن روسری مطلوب است.

در طول تورهای خصوصی، بسته به مسیر و مکان، در برخی موارد ممکن است وسیله نقلیه نتواند تا مقصد نهایی برسد و نیاز به پیاده‌روی و (یا) بالا رفتن از پله‌ها باشد. اگر شرکت‌کننده‌ای در پیاده‌روی یا بالا رفتن از پله‌ها مشکل دارد، توصیه می‌شود قبلاً در مورد وجود چنین مکان‌هایی در مکان‌های بازدید شده اطلاعات کسب کند.

در چارچوب تورهای خصوصی، حیوانات خانگی فقط با قفس‌های مخصوص و با اطلاع قبلی مجاز به همراهی هستند.

شرکت مسئولیتی در قبال اشیای باقی‌مانده، گم‌شده، آسیب‌دیده یا نابود شده شما در طول تورهای خصوصی در وسیله نقلیه یا مکان‌های بازدید شده ندارد.

در طول تورهای خصوصی، مسافران بیمه حوادث جاده‌ای دارند که خسارت‌های وارده به سلامتی مسافر را تا ۱٬۵۰۰٬۰۰۰ درام ارمنی با مدارک هزینه‌های موجه پوشش می‌دهد

Average Guest Reviews

From 4375 AMD

Book This Tour

اطلاعات افراد

تعداد برزگسالان
-
+
کودکان
-
+
Loader
Thank You

Booked Successfully

Booking Summary

صومعه خور ویراپ، نوراوانک، کارخانه شراب‌سازی هین آرنی، غار باستانی پرندگان، (آرنی1 )

0 تعداد برزگسالان
0 کودکان
تعداد برزگسالان
-
+
کودکان
-
+

Contact Information

سوالی در ذهن دارید ؟

برای کسب اطلاعات بیشتر، سوال را به نماینده تور ارسال کنید

From 4375 AMD

Book This Tour

اطلاعات افراد

تعداد برزگسالان
-
+
کودکان
-
+
Loader
Thank You

Booked Successfully

Booking Summary

صومعه خور ویراپ، نوراوانک، کارخانه شراب‌سازی هین آرنی، غار باستانی پرندگان، (آرنی1 )

0 تعداد برزگسالان
0 کودکان
تعداد برزگسالان
-
+
کودکان
-
+

You might also like

Travel is my life. Since 1999, I have been traveling around the world nonstop. If you also love travel, you are in the right place!