کلیساهای هریپسیمه و گایانه، کلیسای جامع اجمیادزین، معبد زوارتنوتس، معبد گارنی، صومعه گقارد

  • 9-10 Hours
  • حداکثر ظرفیت:30
  • .بدون پیش‌پرداخت، تور خصوصی تأیید نمی‌شود. اگر سفارش از ایروان آغاز شود، پیش‌پرداخت ۱۵٪ از قیمت سفارش است و در صورت لغو سفارش یا عدم حضور، پیش‌پرداخت به مشتری بازگردانده نمی‌شود. اگر سفارش از مکانی خارج از ایروان آغاز شود، پیش‌پرداخت ۱۰۰٪ از قیمت سفارش است و در صورت لغو سفارش تا ۲۴ ساعت قبل از شروع، ۸۵٪ از قیمت سفارش به مشتری بازگردانده می‌شود، اما در صورت لغو دیرتر یا عدم حضور، هیچ مبلغی بازگردانده نمی‌شود. در موارد خاص، شرکت می‌تواند پیش‌پرداخت دیگری درخواست کند و شرایط لغو سفارش را توافق کند. مبلغ نهایی باید قبل از شروع خدمات پرداخت شود، مگر توافق دیگری با شرکت انجام شده باشد. در صورت به تعویق انداختن سفارش تایید شده، هیچ هزینه اضافی دریافت نمی‌شود اگر شرکت حداقل ۲۴ ساعت قبل از اجرای سفارش اطلاع داده شود، اما اگر اطلاع دیرتر داده شود، ۱۰٪ از قیمت سفارش به عنوان جریمه دریافت می‌شود. در صورت کاهش جزئی (تا ۱۰٪) در سفارش تایید شده، بازپرداختی انجام نمی‌شود، اما در صورت کاهش اساسی (بیش از ۱۰٪)، ۸۵٪ از ارزش قسمت کاهش یافته به مشتری بازگردانده می‌شود. گاهی اوقات، مبلغ بازپرداخت ممکن است شامل خدمات ارائه شده توسط اشخاص ثالث (مانند غذا، بلیط ورودی، رویدادها و نمایش‌ها) نباشد، اگر زمان یا امکان کافی برای کاهش آن‌ها نبوده است. در شرایط نامساعد جوی یا نیروی قهری (force majeure)، شرکت حق تغییر، کاهش یا لغو سفارش تایید شده را دارد. در صورت لغو سفارش توسط شرکت، مبلغ پرداختی به مشتری بازگردانده می‌شود. اگر شرکت به دلیل شرایط فوق‌الذکر مکان‌های بازدید یا خدمات ارائه شده را با مکان‌ها یا خدمات معادل جایگزین کرده باشد، شرکت هیچ تعهدی در قبال مشتری ندارد و مبلغی بازپرداخت نمی‌شود. در صورت جایگزینی غیرمعادل یا کاهش، شرکت تفاوت ارزش سفارش تایید شده و سفارش واقعی انجام شده را به مشتری بازمی‌گرداند.
  • Child

From 2835 AMD Per Child

Description

 

این تور ترکیبی شخصی که تقریباً یک روز کامل طول می‌کشد، بسیار غنی است. اولین توقف این برنامه در مرکز معنوی ارمنستان، شهر اچمیادزین خواهد بود، جایی که از اماکن دیدنی که در فهرست میراث فرهنگی جهانی یونسکو قرار دارند، بازدید خواهید کرد. توقف‌هایی در کلیساهای سنت هریپسمه و سنت گایانه، همچنین در نزدیکی کلیسای جامع اصلی که کلیسای اصلی کلیسای رسولی ارمنی است و به عنوان اولین کلیسای مسیحی در جهان شناخته می‌شود، برنامه‌ریزی شده است. در حال حاضر این کلیسا در حال مرمت است و متأسفانه فقط می‌توان آن را از بیرون مشاهده کرد. در نزدیکی کلیسا، موزه شگفت‌انگیز “گنجینه‌های اچمیادزین” درهای خود را باز می‌کند. سپس توقفی در نزدیکی کلیسای زوارتنوتس مربوط به قرن هفتم، که یکی از بلندترین سازه‌های زمان خود بوده، در نظر گرفته شده است. توقف بعدی در مسیر، در نزدیکی تنها معبد غیرمسیحی ارمنستان، معبد گارنی (قرن اول میلادی) خواهد بود و پس از آن، صومعه گغارد از قرن سیزدهم که بخشی از آن در دل سنگ تراشیده شده و نیز در فهرست میراث فرهنگی جهانی یونسکو قرار دارد، با شکوه خود شما را حیرت‌زده خواهد کرد.

 
 

 

طول زمان

9-10 Hours

Group Size

25

Language

انگلیسی، روسی، ارمنی

Highlights Icon

ویژگی ها

این تور اختصاصی ترکیبی که تقریباً یک روز کامل به طول می‌انجامد، بسیار پرمشغله است. اولین ایستگاه برنامه در شهر ایجمیادزین، مرکز روحانی ارمنستان، خواهد بود که شامل بازدید از جاذبه‌هایی است که در فهرست میراث فرهنگی جهانی یونسکو ثبت شده‌اند. توقف‌هایی در کلیساهای سنت هریپسیمه و سنت گیان، و همچنین در کلیسای مادر، که کلیسای اصلی کلیسای حواری ارمنی است و به عنوان اولین کلیسای مسیحی در جهان شناخته می‌شود، وجود دارد. در حال حاضر، این کلیسا در حال مرمت است و متأسفانه فقط امکان مشاهده از بیرون وجود دارد. نزدیک به کلیسا، «گنجینه‌های ایجمیادزین» که موزه‌ای شگفت‌انگیز است، درهای خود را به روی بازدیدکنندگان می‌گشاید. سپس توقفی در نزدیکی کلیسای زوارتنوتس از قرن هفتم، که یکی از بلندترین بناهای زمان خود بوده است، برنامه‌ریزی شده است. ایستگاه بعدی، معبد گارنی از قرن اول، که تنها معبد پگان در ارمنستان است، خواهد بود. سپس، شما با شکوه دمنوش، مجموعه صومعه گغارد از قرن سیزدهم که به طور جزئی در دل کوه حجاری شده و در فهرست میراث فرهنگی جهانی یونسکو قرار دارد، شگفت‌زده خواهید شد.

  • کاوش کنید در جاذبه‌های بی‌نظیر میراث فرهنگی جهانی یونسکو
  • اولین کلیسای مسیحی در جهان را کشف کنید
  • از معبد پگان از قرن اول بازدید کنید
  • با افسانه‌های مربوط به زخم زدن به پهلوهای عیسی مسیح توسط سرباز رومی در مورد سنت گغارد آشنا شوید

Included

  • رانندگان مجرب
  • بطری آب معدنی بسته بندی شد
  • بیمه وسیله نقلیه و مسافران
  • خودروهای مجهز به تهویه مطبوع
  • آغاز (پایان) از هر نقطه‌ای در ایروان

Excluded

  • انحرافات محسوس از مسیر
  • راهنمای صوتی
  • نوشیدنی‌های الکلی در صورت انتخاب گزینه همراه با غذا
  • WiFi در وسیله نقلیه

کلیساهای هریپسیمه و گایانه، کلیسای جامع اجمیادزین، معبد زوارتنوتس، معبد گارنی، صومعه گقارد

1 - کلیسای هریپسیمه مقدس

Itinerary Image

کلیسای سنت هرپیسمه یکی از سازه‌های دیدنی شهر اجمیادزین است. این کلیسا نمونه تکامل‌یافته‌ای از کلیساهای چهارگوشه و گنبد مرکزی ارمنستان است. کلیسا با سادگی و شکوه شکل‌های معماری خود برجسته است. در محل تدفین این کلیسا، هریپسیمه مقدس، شهید مسیحی دفن شده است. این مکان دیدنی در فهرست میراث فرهنگی جهانی یونسکو قرار دارد

2 - کلیسای گایانه مقدس

Itinerary Image

در نزدیکی کلیسای جامع اجمیادزین، گنبد کلیسای سنت گایانه در برابر دیدگاه قله‌های سفیدپوش آرارات خودنمایی می‌کند. این کلیسا در قرن هفتم ساخته شده و از نوع باسیلیکای گنبددار است. بر اساس افسانه‌ها، این کلیسا بر روی مقبره سنت گایانه، دختری که برای ترویج مسیحیت در ارمنستان شهید شد، ساخته شده است. این مکان دیدنی در فهرست میراث فرهنگی جهانی یونسکو قرار دارد

3 - کلیسای جامع اجمیادزین

Itinerary Image

در 20 کیلومتری ایروان، مرکز کلیسای حواری ارمنی، اجمیادزین قرار دارد. کلیسای جامع اجمیادزین در اوایل قرن چهارم میلادی تأسیس شده و از قدیمی‌ترین کلیساهای جهان است. بر اساس افسانه‌ها، کلیسا در جایی ساخته شده که پسر خداوند در خواب به گریگور روشنگر نشان داده است. از این رو، نام اجمیادزین به وجود آمده است. دیوارهای داخلی کلیسا به‌طور کامل با نقاشی‌های دیواری هنرمندانه خانواده هُوْناتانیان تزیین شده است. در محوطه اطراف کلیسای جامع، محل اقامت کاتولیکوس و حوزه علمیه قرار دارند. از سال 2018، کارهای مرمتی در اینجا انجام می‌شود و به همین دلیل، کلیسای جامع در حال حاضر فقط از بیرون قابل مشاهده است. این مکان دیدنی در فهرست میراث فرهنگی جهانی یونسکو قرار دارد

4 - معبد زوارتنوتس

Itinerary Image

معبد زوارتنوتس حاصل مهارت و جسارت معماران ارمنی در قرن هفتم میلادی است. این ساختمان سه‌طبقه که تنها بر چند ستون ساخته شده بود، به مدت سه قرن پا برجا بود. زمانی که توروس تورامانیان، معمار معروف، در اوایل قرن بیستم مدل بازسازی زوارتنوتس را ارائه کرد، بسیاری آن را نپذیرفتند زیرا باور نمی‌کردند که ساخت چنین بنایی در قرن هفتم ممکن باشد. اما در همان زمان، یکی از نقوش برجسته کلیسای سن شاپل پاریس، مدل تورامانیان را اثبات کرد؛ نقش برجسته‌ای که زوارتنوتس را به همراه کشتی نوح به تصویر می‌کشد و دقیقاً شبیه مدل تورامانیان است. این مکان فرهنگی در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد

5 - طاق چارنتس

Itinerary Image

طاق چارنتس توسط معمار رافائل اسرائیلیان ساخته شده است. یک بار در مسیر خود به گارنی، او در این مکان توقف کرد و با دیدن منظره زیبای کوه آرارات، تصمیم گرفت طاقی بسازد که به عنوان "معبد" آرارات باشد. این طاق در سال 1957 به مناسبت شصتمین سالگرد تولد شاعر بزرگ ارمنی، یغیشه چارنتس، ساخته شد. گفته می‌شود که شاعر نیز دوست داشت در این مناطق گردش کند. این طاق مانند قاب عکسی است که منظره‌ای فوق‌العاده از دشت آرارات با ماسیس پرواز کننده در دوردست را به نمایش می‌گذارد. بر روی بازشدگی جلویی طاق و در طول آن، ابیاتی از شعر معروف چارنتس حکاکی شده است

در اینجا می‌توان عکس‌های فوق‌العاده‌ای با طاق و کوه آرارات در پس‌زمینه گرفت، به شرطی که هوا صاف باشد.

6 - معبد گارنی

Itinerary Image

معبد گارنی که بر روی یک دماغه مثلثی شکل قرار دارد، نمونه‌ای منحصر به فرد از فرهنگ بت‌پرستی ارمنی است که باقی مانده است. این معبد ترکیبی از سبک‌های یونانی-رومی و ارمنی است و در قرن اول میلادی به دستور تیرداد اول ساخته شد و به خدای خورشید، میهر، تقدیم شد. پس از پذیرش مسیحیت در ارمنستان، این معبد بت‌پرستی به اقامتگاه تابستانی پادشاهان تبدیل شد. امروزه در اطراف معبد می‌توان ویرانه‌های قلعه و کاخ‌های سلطنتی را مشاهده کرد، همچنین حمام سلطنتی با کف موزاییکی رنگارنگ خود توجه زیادی را جلب می‌کند.

7 - صومعه گقارد

Itinerary Image

در 9 کیلومتری گارنی، در کنار رود آزاد، شاهکار بی‌نظیر معماری ارمنی قرن سیزدهم، گقارد، قرار دارد. کلیساها و حجره‌های صومعه که بخشی از این مجموعه را تشکیل می‌دهند، با مهارت زیاد در دل صخره‌ای عظیم تراشیده شده‌اند. در ابتدا این مجموعه صومعه‌ای آیریوانک نامیده می‌شد، اما بعداً به نام گقارد تغییر یافت که به یاد نیزه‌ای است که طبق افسانه‌ها، سرباز رومی با آن پهلوی مسیح را زخمی کرده بود. صومعه گقارد با نقش‌ونگارهای ظریف و خاچکارهای هنرمندانه خود غنی است. این مکان دیدنی در فهرست میراث فرهنگی جهانی یونسکو قرار دارد

شرایط رزرو

قیمت تورهای انفرادی بر اساس این فرض ارائه می‌شود که تور از ایروان شروع شده و در ایروان به پایان می‌رسد. در صورتی که تور از مکان دیگری شروع شود یا در مکان دیگری به پایان برسد، ممکن است بازنگری و تغییر قیمت لازم باشد.

در طول تورهای انفرادی، توقف‌های اضافی یا بازدید از مکان‌های دیگر تنها در صورت امکان واقعی امکان‌پذیر است. در صورت انحرافات قابل توجه یا طولانی‌تر شدن تور نسبت به زمان پیش‌بینی شده، شرکت بازنگری انجام داده و ممکن است نیاز به پرداخت هزینه اضافی باشد.

مدت زمان متوسط هر مسیر تور انفرادی در وب‌سایت و یا تأییدیه سفارش ذکر شده است، اما گاهی تور ممکن است تا 10٪ بیشتر یا کمتر از زمان ذکر شده طول بکشد.

شهروندان برخی کشورها برای شرکت در تورهای جمهوری گرجستان باید ویزای این کشور را دریافت کنند و در برخی موارد برای بازگشت نیز به ویزای جمهوری ارمنستان نیاز دارند. شرکت حمایت برای اخذ ویزا ارائه نمی‌دهد. صدور ویزاها بر اساس توافق‌نامه‌های بین‌المللی بین جمهوری گرجستان، جمهوری ارمنستان و کشور تابعیت شما صورت می‌گیرد.

در صورتی که تور به جمهوری گرجستان برای بیش از 7 نفر برگزار شود، لیستی از افراد با اطلاعات پاسپورت لازم خواهد بود.

در طول تورهای انفرادی، پوشیدن کفش‌های راحت ترجیحاً بسته توصیه می‌شود.

صرف نظر از مقصد، برداشتن لباس گرم توصیه می‌شود زیرا آب و هوای نقاط دیدنی ممکن است با ایروان متفاوت باشد.

در بازدید از کلیساها به زنان و مردان توصیه می‌شود که لباس باز نپوشند. در مورد زنان، داشتن روسری توصیه می‌شود.

در برخی موارد، ممکن است وسیله نقلیه تا مقصد نرسد و نیاز به پیاده‌روی یا بالا رفتن از پله‌ها باشد. اگر شرکت‌کننده مشکلات حرکتی دارد، توصیه می‌شود قبل از بازدید این موضوع بررسی شود.

در طول تورهای انفرادی، حیوانات خانگی فقط با قفس‌های مخصوص و با اطلاع قبلی مجاز هستند.

شرکت مسئولیتی در قبال اشیاء باقی‌مانده، گم‌شده، آسیب‌دیده یا نابود شده شما چه در وسیله نقلیه و چه در مکان‌های بازدید ندارد.

در طول تورهای انفرادی، مسافران تحت پوشش بیمه حوادث رانندگی هستند که خسارت‌های وارده به سلامت مسافر را تا سقف 1,500,000 درام ارمنستان (AMD) با ارائه مدارک هزینه‌های معتبر جبران می‌کند.

Average Guest Reviews

From 2835 AMD

Book This Tour

اطلاعات افراد

کودکان
-
+
Loader
Thank You

Booked Successfully

Booking Summary

کلیساهای هریپسیمه و گایانه، کلیسای جامع اجمیادزین، معبد زوارتنوتس، معبد گارنی، صومعه گقارد

0 کودکان
کودکان
-
+

سوالی در ذهن دارید ؟

برای کسب اطلاعات بیشتر، سوال را به نماینده تور ارسال کنید

From 2835 AMD

Book This Tour

اطلاعات افراد

کودکان
-
+
Loader
Thank You

Booked Successfully

Booking Summary

کلیساهای هریپسیمه و گایانه، کلیسای جامع اجمیادزین، معبد زوارتنوتس، معبد گارنی، صومعه گقارد

0 کودکان
کودکان
-
+

You might also like

Travel is my life. Since 1999, I have been traveling around the world nonstop. If you also love travel, you are in the right place!