تور پیاده روی در ایروان، کارخانه کنیاک آرارات (بسته توسعه یافته)

  • 9:00-13:00 Hours
  • حداکثر ظرفیت:25
  • تورهای اختصاصی بدون پیش‌پرداخت تأیید شده محسوب نمی‌شوند. اگر سفارش از ایروان ارسال شود، پیش‌پرداخت معادل 15% از هزینه سفارش است و در صورت لغو سفارش یا عدم حضور، پیش‌پرداخت به مشتری بازگردانده نمی‌شود. اگر سفارش از مکانی خارج از ایروان شروع شود، پیش‌پرداخت معادل 100% از هزینه سفارش است و در صورت لغو سفارش 24 ساعت قبل از شروع، 85% از هزینه سفارش به مشتری بازگردانده می‌شود. در صورت لغو دیرتر یا عدم حضور، بازپرداخت انجام نمی‌شود. در موارد خاص، شرکت ممکن است مبلغ دیگری به عنوان پیش‌پرداخت درخواست کرده و شرایط لغو دیگری تعیین کند که قبلاً با مشتری هماهنگ شده است. مشتری موظف است پرداخت نهایی را تا قبل از شروع ارائه خدمات انجام دهد، مگر اینکه توافق دیگری بین شرکت و مشتری صورت گرفته باشد. در صورت تغییر سفارش تأیید شده، مبلغ اضافی از مشتری دریافت نمی‌شود، به شرطی که شرکت حداقل 24 ساعت قبل از اجرای سفارش مطلع شود. در صورت اطلاع‌رسانی دیرتر، جریمه‌ای معادل 10% از هزینه سفارش دریافت می‌شود. در صورت کاهش جزئی (تا 10%) سفارش تأیید شده، بازپرداختی انجام نمی‌شود و پول به مشتری بازگردانده نمی‌شود. اما در صورت کاهش قابل توجه (بیش از 10%)، 85% از هزینه بخش کاهش یافته به مشتری بازگردانده می‌شود. علاوه بر این، گاهی اوقات بازپرداخت شامل هزینه خدمات ارائه شده توسط اشخاص ثالث (مثلاً غذا، بلیط ورودی، رویدادها، نمایشگاه‌ها و غیره) نمی‌شود، اگر زمان کافی برای کاهش یا امکان آن وجود نداشته باشد و (یا) به شرایط خدمات اشخاص ثالث بستگی داشته باشد. در صورت شرایط نامساعد جوی یا شرایط فورس ماژور، شرکت به منظور ایمنی حق تغییر، کاهش یا لغو سفارش تأیید شده را دارد. در صورت لغو سفارش توسط شرکت، مبلغ پرداختی به مشتری بازگردانده می‌شود. اگر به دلیل شرایط فوق‌الذکر، شرکت مکان‌های بازدید شده یا خدمات ارائه شده در چارچوب سفارش را با مکان‌ها یا خدمات معادل جایگزین کند، شرکت هیچ‌گونه تعهدی نسبت به مشتری ندارد و هیچ پولی بازپرداخت نمی‌کند. در صورت جایگزینی نامناسب یا کاهش، شرکت تفاوت بین هزینه سفارش تأیید شده و سفارش انجام شده واقعی را به مشتری باز می‌گرداند.
  • Adult

  • Child

  • نوزاد

From 10900 AMD Per Adult
From 5450 AMD Per Child
From 3000 AMD Per Infant

Description

ما پیشنهاد می‌کنیم سفر خود به ارمنستان را از قلب جمهوری، یعنی شهر جذاب ایروان آغاز کنید. شما با تاریخ هزارساله پایتخت روبه‌رو خواهید شد که با بازدید از بناهای معماری (مانند ساختمان اپرا، مجموعه کاسکاد، ساختمان مجلس ملی و میدان جمهوری) و همچنین گشت و گذار در خیابان‌های مرکزی (خیابان آبوویان، بلوارهای ماشتوتس و باغرامیان، و بلوار شمالی) همراه خواهد بود. از کارخانه کنیاک آراارات دیدن کنید، جایی که یک تور و چشیدن خوش‌عطرترین کنیاک ارمنی در انتظار شماست. در اینجا همچنین این فرصت را خواهید داشت که مراحل تولید کنیاک را مشاهده کنید. از نقطه دید در بالای کاسکاد، منظره‌ای از تمام شهر در برابر چشمان شما خواهد بود.

طول زمان

9:00-13:00 Hours

Group Size

15

Highlights Icon

Особенности

  • از شهری که 29 سال قدیمی‌تر از رم است دیدن کنید معروف‌ترین جاذبه‌های ایروان را کشف کنید ارمنی لذت ببرید از طعم بی‌نظیر کنیاک . ایروان را از زاویه‌ای ویژه در ساحل بشناسید

    کودکان زیر ۱۸ سال نمی‌توانند در این تور شرکت کنند

Included

  • رانندگان مجرب
  • بطری آب معدنی بسته بندی شده
  • بیمه وسایل نقلیه و مسافران
  • خودروهای دارای تهویه مطبوع
  • شروع (پایان) از هر نقطه‌ای از ایروان
  • توقف‌های اضافی در مسیر

Excluded

  • انحرافات قابل توجه از مسیر
  • راهنمای صوتی
  • نوشیدنی‌های الکلی در صورت انتخاب گزینه همراه با غذا
  • Wi-Fi در وسیله نقلیه

تور پیاده روی در ایروان، کارخانه کنیاک آرارات، (بسته توسعه یافته)

1 - تور پیاده روی در ایروان (بسته توسعه یافته)

Itinerary Image

ایروان، پایتخت ارمنستان، شهری است که 29 سال قدیمی‌تر از رم است. این شهر در سال 782 قبل از میلاد تأسیس شد و در محل قلعه باستانی اربونی که توسط آرگیشتی اول ساخته شده بود، قرار دارد. ایروان اغلب به عنوان "شهر صورتی" شناخته می‌شود، زیرا بسیاری از ساختمان‌های آن از سنگ توف صورتی ساخته شده‌اند. این پایتخت یکی از مقاصد محبوب گردشگری است، به لطف جاذبه‌های فراوان، زندگی شبانه پرجنب و جوش، موزه‌های زیبا و پارک‌های دلنشین. پیاده‌روی در ایروان بهترین راه برای آشنایی با فرهنگ، تاریخ و آشپزی محلی این شهر است.

میدان جمهوری یکی از شگفت‌انگیزترین جاذبه‌های ایروان است. از اوایل ماه می تا اواسط پاییز، در اینجا نمایشی فوق‌العاده از فواره‌های رقصان و آوازخوان برگزار می‌شود که با ملودی‌های زیبا از ژانرهای مختلف همراه است.

جاذبه محبوب دیگر ایروان مجتمع کاسکاد است که از سکوی دید آن، چشم‌انداز خیره‌ کننده‌ای از شهر مشاهده می‌شود. این مناظر به‌ویژه در شب، زمانی که شهر به زیبایی روشن می‌شود، جذابیت بیشتری دارند.

2 - کارخانه کنیاک آرارات (بسته توسعه‌یافته)

Itinerary Image

کنیاک‌های آرارات خود یک افسانه ای هستند که روح، میراث فرهنگی و مهارت استادان ارمنی را در خود جای داده‌اند. آرارات مشهورترین و موفق‌ترین برند کنیاک ارمنی در جهان است. در کارخانه کنیاک می‌توانید شاهد مراحل تولید کنیاک باشید و از طعم و عطر بی‌نظیر انواع مختلف کنیاک‌های آرارات لذت ببرید. در موزه کارخانه، تاریخچه 120 ساله تولید کنیاک ارمنی به نمایش گذاشته شده است.

بلیت‌ها را می‌توانید از دفاتر ما تهیه کنید.
بسته توسعه‌یافته: تور کارخانه، و چشیدن کنیاک‌های 10 ساله آرارات "آختامار"، 20 ساله آرارات "نایری"، و 15 ساله آرارات "واسپوراکان" به قیمت 10,000 درام ارمنی برای هر نفر.

کودکان زیر 18 سال امکان شرکت در این تور را نخواهند داشت

شرایط رزرو

هزینه ذکر شده در تاییدیه تور گروهی، هزینه شرکت در تور برای هر نفر می‌باشد. تور گروهی تنها در روز مشخص شده در تاییدیه معتبر است.

مدت زمان متوسط هر مقصد تور گروهی در سایت و تاییدیه ذکر شده است، اما گاهی تور ممکن است ۱۰٪ بیشتر یا کمتر از زمان ذکر شده طول بکشد.

در تورهای گروهی ممکن است تخفیف‌های سنی اعمال شود که در صورت استفاده از آن‌ها، ارائه مدرک تایید کننده سن الزامی است.

رزرو صندلی‌های دلخواه در وسایل نقلیه تورهای گروهی از قبل انجام نمی‌شود.

برای ثبت نام و نشستن درست شرکت‌کنندگان، انتظار می‌رود که شرکت‌کنندگان حداقل ۳۰ دقیقه قبل از شروع تور در دفتر اصلی شرکت (خیابان نالبندیان، ساختمان ۹۶، ایروان، ارمنستان، ۰۰۱۰) حضور داشته باشند.

شهروندان برخی کشورها باید برای شرکت در تور گروهی به جمهوری گرجستان، ویزای جمهوری گرجستان و در برخی موارد ویزای جمهوری ارمنستان برای بازگشت دریافت کنند. شرکت در اخذ ویزا کمکی نمی‌کند. صدور ویزا بر اساس قراردادهای بین‌المللی بین جمهوری گرجستان و (یا) جمهوری ارمنستان و کشور تابعیت شما انجام می‌شود.

در طول تورهای گروهی، پوشیدن کفش راحت و ترجیحاً بسته توصیه می‌شود.

صرف نظر از مقصد، توصیه می‌شود لباس گرم همراه داشته باشید. آب و هوا در مکان‌های دیدنی ممکن است با آب و هوای ایروان متفاوت باشد.

هنگام بازدید از کلیساها، به زنان و مردان توصیه می‌شود لباس باز نپوشند. زنان بهتر است شال داشته باشند.

حیوانات خانگی در تورهای گروهی مجاز نیستند.

شرکت مسئولیتی در قبال اشیاء شما که در طول تورهای گروهی چه در وسیله نقلیه و چه در مکان‌های بازدیدی جا مانده، گم شده، آسیب دیده یا نابود شده‌اند، ندارد.

در برخی از تورهای گروهی، بسته به مقصد و محل تور، ممکن است وسیله نقلیه نتواند به مقصد نهایی برسد و نیاز به پیاده‌روی و/یا بالا رفتن از پله‌ها باشد. اگر شرکت‌کننده در پیاده‌روی یا بالا رفتن از پله‌ها مشکلی دارد، توصیه می‌شود پیشاپیش وجود چنین مکان‌هایی را در مکان‌های بازدید بررسی کند.

علاوه بر توقف‌های ذکر شده در مسیر تور گروهی، توقف‌های اضافی تنها با توافق همه شرکت‌کنندگان گروه امکان‌پذیر است.

در طول تورهای گروهی، مسافران دارای بیمه حوادث جاده‌ای هستند که خسارت واقعی به سلامت مسافر را تا سقف ۱،۵۰۰،۰۰۰ درام ارمنستان با مدارک مستند هزینه‌ها پوشش می‌دهد.

Average Guest Reviews

From 5450 AMD

Book This Tour

اطلاعات افراد

تعداد برزگسالان
-
+
کودکان
-
+
نوزاد
-
+
Loader
Thank You

Booked Successfully

Booking Summary

تور پیاده روی در ایروان، کارخانه کنیاک آرارات (بسته توسعه یافته)

0 تعداد برزگسالان
0 کودکان
0 نوزاد
تعداد برزگسالان
-
+
کودکان
-
+
نوزاد
-
+

سوالی در ذهن دارید ؟

برای کسب اطلاعات بیشتر سوال خود رو به نماینده تور ارسال کنید.

From 3000 AMD

Book This Tour

اطلاعات افراد

تعداد برزگسالان
-
+
کودکان
-
+
نوزاد
-
+
Loader
Thank You

Booked Successfully

Booking Summary

تور پیاده روی در ایروان، کارخانه کنیاک آرارات (بسته توسعه یافته)

0 تعداد برزگسالان
0 کودکان
0 نوزاد
تعداد برزگسالان
-
+
کودکان
-
+
نوزاد
-
+

You might also like

Travel is my life. Since 1999, I have been traveling around the world nonstop. If you also love travel, you are in the right place!