دریاچه و صومعه سوان

  • Refund policy

Description

یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری ارمنستان دریاچه سوان است که به عنوان مروارید کشور کوهستانی ما شناخته می‌شود. این دریاچه یکی از بزرگترین دریاچه‌های آب شیرین مرتفع در اوراسیا است. توقف در نزدیکی شبه‌جزیره‌ای برنامه‌ریزی شده است که بر روی آن صومعه سوان قرار دارد. این شبه‌جزیره نقطه‌ای است که از آنجا منظره‌ای شگفت‌انگیز از دریاچه باز می‌شود، در طیفی از رنگ‌های آبی، زمردی و سبز. امروزه، در این مکان یک مدرسه مذهبی وجود دارد که با این حال همیشه برای بازدید عمومی باز نیست.

Highlights Icon

Highlights

Այստեղ գրվում են տուրի կարևոր կետերը

Included

  • رانندگان مجرب
  • بطری آب معدنی بسته بندی شده
  • بیمه وسیله نقلیه و مسافران
  • خودروهای مجهز به تهویه مطبوع
  • آغاز ( پایان ) از هر نقطه ای در ایروان
  • ایستگاه های مکمل در مسیر

Excluded

  • انحرافات قابل توجه از مسیر
  • راهنمای صوتی
  • نوشیدنی‌های الکلی در صورت انتخاب گزینه همراه با غذا
  • Wi-Fi در وسیله نقلیه

Maps

قوانین و مقررات تور

شرایط رزرو قیمت‌های تورهای اختصاصی بر اساس این محاسبه می‌شوند که تور از ایروان آغاز و در ایروان پایان می‌یابد. در صورتی که تور از مکان دیگری شروع یا در مکان دیگری پایان یابد، ممکن است نیاز به محاسبه مجدد و تغییر قیمت باشد.

در طول تورهای اختصاصی، امکان توقف‌های اضافی یا بازدید از مکان‌های دیگر فقط در صورت امکان‌پذیری واقعی آن وجود دارد. در صورت انحرافات قابل توجه یا طولانی شدن تور بیش از زمان مقرر، شرکت محاسبه مجدد انجام می‌دهد که ممکن است نیاز به پرداخت هزینه اضافی ایجاد شود.

مدت زمان متوسط هر مسیر در تورهای اختصاصی در سایت و یا در تأییدیه سفارش ذکر شده است، اما گاهی اوقات تور ممکن است تا ۱۰٪ بیشتر یا کمتر از زمان مشخص شده طول بکشد.

شهروندان برخی کشورها برای شرکت در تورهای گرجستان باید ویزای جمهوری گرجستان را دریافت کنند و در برخی موارد همچنین ویزای جمهوری ارمنستان برای بازگشت لازم است. شرکت هیچ گونه خدمات کمکی برای دریافت ویزا ارائه نمی‌دهد. صدور ویزا بر اساس توافقات بین‌المللی بین جمهوری گرجستان و (یا) جمهوری ارمنستان و کشور تابعیت شما انجام می‌شود.

در تورهای گرجستان برای گروه‌های بیش از ۷ نفر، نیاز به ارائه لیست مسافران به همراه اطلاعات پاسپورتی می‌باشد.

در طول تورهای اختصاصی توصیه می‌شود کفش‌های راحت، ترجیحاً بسته، پوشیده شود.

صرف نظر از مسیر، توصیه می‌شود لباس گرم همراه داشته باشید؛ زیرا ممکن است شرایط آب و هوایی در مکان‌های دیدنی با ایروان متفاوت باشد.

در بازدید از کلیساها، توصیه می‌شود زنان و مردان از پوشیدن لباس‌های باز خودداری کنند. در مورد زنان، وجود روسری توصیه می‌شود.

در طول تورهای اختصاصی، بسته به مسیر و منطقه، ممکن است در برخی موارد وسیله نقلیه نتواند تا مقصد نهایی برسد و نیاز به پیاده‌روی و (یا) بالا رفتن از پله‌ها باشد. اگر مسافری در پیاده‌روی یا بالا رفتن از پله‌ها دچار مشکل است، توصیه می‌شود پیش از سفر، شرایط مکان‌های بازدیدی را بررسی کند.

در تورهای اختصاصی، حیوانات خانگی فقط در قفس‌های ویژه و با اطلاع قبلی می‌توانند همراه باشند.

شرکت هیچ مسئولیتی در قبال اشیاء باقی‌مانده، گم شده، آسیب دیده یا از بین رفته شما در وسیله نقلیه یا در مکان‌های بازدیدی در طول تورهای اختصاصی ندارد.

در طول تورهای اختصاصی، مسافران دارای بیمه حوادث جاده‌ای هستند که تا سقف ۱٬۵۰۰٬۰۰۰ AMD با اسناد هزینه‌های موجه، خسارت‌های وارد شده به سلامتی مسافر را جبران می‌کند.

Average Guest Reviews

From 0 AMD

Book This Tour

اطلاعات افراد

Loader
Thank You

Booked Successfully

Booking Summary

دریاچه و صومعه سوان

Contact Information

Have a question in mind

Looking for more info? Send a question to the tour agent to find out more.

From 0 AMD

Book This Tour

اطلاعات افراد

Loader
Thank You

Booked Successfully

Booking Summary

دریاچه و صومعه سوان

You might also like

Travel is my life. Since 1999, I have been traveling around the world nonstop. If you also love travel, you are in the right place!