دیلیجان (ایست کوتاه), دریاچه پارز, باغ گوزن ها, ایجوان (ماکاراوانک)

  • 10-11 Hours
  • حداکثر ظرفیت:29
  • در صورتی که تور گروهی حداقل ۲۴ ساعت قبل از شروع لغو شود، مبلغ پرداختی به مشتری بازگردانده می‌شود. اما اگر لغو بعد از این زمان یا عدم حضور در تور رخ دهد، هیچ مبلغی بازپرداخت نمی‌شود و تنها امکان تعویض وجود دارد. در صورت انجام تعویض، ۲۰٪ از مبلغ تور لغو شده به عنوان جریمه نگه داشته می‌شود و مابقی مبلغ می‌تواند برای خرید تورها یا خدمات دیگر در همان زمان تعویض استفاده شود. در صورت لغو این خدمات، قوانین لغو مربوط به آن خدمات اعمال می‌شود و علاوه بر این، تعویض باطل شده و مبلغ استفاده شده به عنوان جریمه نگه داشته می‌شود. در صورت بروز شرایط نامساعد جوی یا وقوع حوادث قهری (force majeure)، شرکت حق دارد تور را تغییر دهد، کاهش دهد یا لغو کند. در صورت لغو تور توسط شرکت، مبلغ پرداخت شده به مشتری بازگردانده می‌شود. اگر به دلیل شرایط مذکور، شرکت مکان‌های بازدید یا خدمات ارائه شده در چارچوب تور را با مکان‌ها یا خدمات معادل جایگزین کند، هیچ تعهدی در قبال مشتری نخواهد داشت و هیچ مبلغی بازپرداخت نمی‌شود. در صورت جایگزینی یا کاهش غیرمعادل، شرکت تفاوت مبلغ تور خریداری شده و تور انجام شده را به مشتری بازمی‌گرداند.
  • Adult

  • Child

From 12900 AMD Per Adult
From 6450 AMD Per Child

شرح

در این تور، شما به دیلیجان سفر خواهید کرد که به دلیل جنگل‌های طبیعی زیبایش به عنوان “سوئیس کوچک ارمنستان” شناخته می‌شود. این شهر بخشی از پارک ملی دیلیجان محسوب می‌شود. توقفی در کنار دریاچه پارز خواهید داشت که در نتیجه تغییرات اقلیمی طبیعی شکل گرفته و به یکی از مقاصد محبوب گردشگران بازدید کننده از ارمنستان تبدیل شده است. در پایان برنامه، از ماکاراوانک بازدید خواهید کرد که با زیبایی و ساختار سابق خود حفظ شده است. در اینجا شما می‌توانید در تاریخ معماری چشم‌گیر مربوط به قرون ۱۰ تا ۱۳ غرق شوید.
طول زمان

10-11 Hours

Group Size

25

Language

انگلیسی، روسی، فارسی

Highlights Icon

ویژگی ها

Included

  • رانندگان مجرب
  • آب معدنی بطری بسته‌بندی شده
  • بیمه وسیله نقلیه و مسافران
  • خودروهای مجهز به تهویه مطبوع
  • آغاز (پایان) از هر نقطه‌ای در ایروان
  • ایستگاه‌های اضافی در مسیر

Excluded

  • انحرافات محسوس از مسیر
  • راهنمای صوتی
  • نوشیدنی‌های الکلی در صورت انتخاب گزینه همراه با غذا
  • WiFi در وسیله نقلیه

دیلیجان, دریاچه پارز, باغ گوزن ها, ایجوان (ماکاراوانک)

1. - دیلیجان

Itinerary Image

دیلیجان با طبیعت بی‌نظیر و آب‌وهوای ملایمش مردم را به خود جذب می‌کند. این شهر در ساحل رودخانه آخسْتِو قرار دارد و به عنوان یک شهر آبگرم معروف است. آفتاب گرم، هوای تازه جنگلی و آب معدنی تأثیرات درمانی زیادی دارند. دیلیجان مملو از سازه‌های تاریخی و فرهنگی بسیاری است.

2. - دریاچه پارز

Itinerary Image

دریاچه پارْز در استان تاووش، در پارک ملی دیلیجان و در ارتفاع ۱۳۳۴ متری از سطح دریا واقع شده است. این دریاچه بر اثر تغییرات طبیعی اقلیمی شکل گرفته و یکی از مقاصد محبوب برای گردشگران و ساکنان محلی است. در اینجا می‌توان تنوع نادر گیاهان را بررسی کرد و روزی دلپذیر را همراه با دوستان با گشت‌وگذار با قایق بر روی دریاچه سپری کرد.

3. - باغ گوزن ها

Itinerary Image

تا سال 1954، گوزن نجیب قفقازی به طور گسترده‌ای در جنگل‌های شمالی، شرقی و جنوبی ارمنستان پراکنده بود. اما به دلیل شکار غیرقانونی و قطع جنگل‌ها، به تدریج از خاک ارمنستان ناپدید شد. برنامه بازسازی جمعیت گوزن‌ها در سال 2013 آغاز شد و یک پارک تأسیس گردید که در حال حاضر حدود 26 گوزن دارد. این پارک هم توسط مردم محلی و هم توسط گردشگران بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این مکان به خصوص برای کودکان جذاب است، زیرا نه تنها می‌توانند از این حیوانات زیبا لذت ببرند، بلکه می‌توانند آن‌ها را نیز تغذیه کنند.

- ایستگاه ناهار

Itinerary Image

ناهار به انتخاب در یک رستوران محلی سنتی با هزینه شخصی. سه گزینه برای انتخاب ارائه می‌شود:
گزینه 1 (برای گیاهخواران): 3500 AMD به ازای هر نفر
گزینه 2: 3900 AMD به ازای هر نفر
گزینه 3: 4500 AMD به ازای هر نفر

4. - ایجوان (ماکاراوانک)

Itinerary Image

شرایط رزرو

قیمت تورهای انفرادی بر اساس این فرض ارائه می‌شوند که تور از ایروان شروع شده و در ایروان به پایان می‌رسد. در صورت شروع تور از مکان دیگر یا پایان آن در مکان دیگر، ممکن است بازنگری و تغییر قیمت صورت گیرد.

در طول تورهای انفرادی، توقف‌های اضافی یا بازدید از مکان‌های دیگر تنها در صورت امکان‌پذیری واقعی امکان‌پذیر است. در صورت انحرافات قابل توجه یا طولانی‌تر شدن مدت تور نسبت به زمان برنامه‌ریزی شده، شرکت بازنگری را انجام می‌دهد که ممکن است منجر به پرداخت هزینه اضافی شود.

مدت زمان متوسط هر مسیر تور انفرادی در وب‌سایت و یا تأیید سفارش ذکر شده است، اما گاهی تور می‌تواند تا 10٪ بیشتر یا کمتر از زمان ذکر شده طول بکشد.

شهروندان برخی کشورها برای شرکت در تورهای جمهوری گرجستان باید ویزای جمهوری گرجستان را دریافت کنند و در برخی موارد نیز برای بازگشت به ویزای جمهوری ارمنستان نیاز دارند. شرکت حمایت از اخذ ویزا ارائه نمی‌دهد. ویزاها بر اساس توافق‌نامه‌های بین‌المللی بین جمهوری گرجستان و (یا) جمهوری ارمنستان و کشور تابعیت شما ارائه می‌شوند.

در صورت اجرای تور به جمهوری گرجستان برای بیش از 7 نفر، لازم است لیست افراد با اطلاعات پاسپورت آنها ارائه شود.

در طول تورهای انفرادی، پوشیدن کفش‌های راحت توصیه می‌شود، ترجیحاً بسته.

صرف نظر از مقصد، توصیه می‌شود لباس گرم همراه داشته باشید؛ آب و هوای نقاط دیدنی ممکن است با آب و هوای ایروان متفاوت باشد.

در بازدید از کلیساها، به زنان و مردان توصیه می‌شود که لباس باز نپوشند. در مورد زنان، داشتن روسری توصیه می‌شود.

در طول تورهای انفرادی، بسته به مسیر و موقعیت، در برخی موارد ممکن است وسیله نقلیه نتواند تا مقصد برسد و نیاز به پیاده‌روی و (یا) صعود از پله‌ها باشد. اگر شرکت‌کننده مشکلی در پیاده‌روی یا صعود از پله‌ها دارد، توصیه می‌شود که قبل از بازدید، وجود چنین مکان‌هایی را بررسی کند.

در طول تورهای انفرادی، حیوانات خانگی فقط با قفس‌های مخصوص و با اطلاع قبلی مجاز هستند.

شرکت در قبال اشیاء باقی مانده، گم شده، آسیب دیده یا نابود شده شما، چه در وسیله نقلیه و چه در مکان‌های بازدید شده، مسئولیتی ندارد.

با مستندات هزینه های موجه جبران می کند. AMD 1.500.000 مسافران در طول تورهای انفرادی بیمه تصادفات جاده‌ای دارند که خسارت‌های واقعی وارد شده به سلامت مسافر را تا

نمره میانگین ارزیابیهای میهمانان

From 6450 AMD

این تور را رزرو کنید

اطلاعات افراد

تعداد برزگسالان
-
+
کودکان
-
+
Loader
Thank You

Booked Successfully

Booking Summary

دیلیجان (ایست کوتاه), دریاچه پارز, باغ گوزن ها, ایجوان (ماکاراوانک)

0 تعداد برزگسالان
0 کودکان
تعداد برزگسالان
-
+
کودکان
-
+

اطلاعات تماس

سوالی در ذهن دارید ؟

برای کسب اطلاعات بیشتر سوال خود را به نماینده تور ارسال کنید

From 6450 AMD

این تور را رزرو کنید

اطلاعات افراد

تعداد برزگسالان
-
+
کودکان
-
+
Loader
Thank You

Booked Successfully

Booking Summary

دیلیجان (ایست کوتاه), دریاچه پارز, باغ گوزن ها, ایجوان (ماکاراوانک)

0 تعداد برزگسالان
0 کودکان
تعداد برزگسالان
-
+
کودکان
-
+

You might also like

Travel is my life. Since 1999, I have been traveling around the world nonstop. If you also love travel, you are in the right place!